موزیک پک دانلود بهترین آهنگ های روز ایران
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و موسیقی و آدرس music-pack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 15
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 118
:: بازدید ماه : 888
:: بازدید سال : 3680
:: بازدید کلی : 10573
روش ها و هزینه های کاشت مو

روش SUT برای کاشت مو

این روش یک روش به روز و جدیدتر از کاشت موی FIT و FUT است. در کاشت مو SUT ، تمام مراحل کاشت مو در یک جلسه انجام می شود ، در حالی که در روش های کاشت مو FUT و FIT ، حداقل به چندین جلسه پیوند متوالی یا متوالی نیاز داریم.

یکی از ویژگی های کاشت مو SUT این است که تمام مراحل برداشتن پیوند از ناحیه اهدا کننده و پیوند در ناحیه گیرنده با دستگاه های کاملاً اتوماتیک و زیر نظر متخصصان انجام می شود. این امر به این صورت است که در کاشت موی FIT و FUT مراحل حذف و کاشت مو توسط انسان انجام می شود و تمام مراحل توسط تکنسین ها انجام می شود.

یکی دیگر از مزایای این روش نصب محفظه ای در داخل دستگاه است که در آن کلیه گرافت های برداشته شده از دستگاه در این محفظه نگهداری می شود که بدون دخالت دستی انجام می شود. با این روش رعایت اصول بهداشتی بیش از سایر روش ها امکان پذیر است.

شاید مهمترین مزیت این روش تراکم کاشت بالا باشد که در مقایسه با سایر روشها حاصل می شود. همچنین دوره نقاهت بعد از کاشت مو یکی از مشکلات اصلی روش های دیگر است. این مسئله باعث می شود بیمار حتی در محل کار یا در جوامع مختلف دچار مشکل شود ، در حالی که در کاشت مو SUT هیچ عاملی به نام دوره نقاهت وجود ندارد و فرد پس از این عمل به زندگی عادی خود ادامه خواهد داد.

خط رشد مو در این روش بسیار طبیعی است ، که باعث می شود خط جلوی مو به شکل عروسک و یک دست کشیده نشود ، بلکه در عوض مانند یک خط نامنظم و طبیعی به نظر می رسد.
روش HRT برای کاشت مو
روش HRT برای کاشت مو

کاشت مو تخصصی است که گاهی برای برخی از بیماران امکان پذیر نیست. شاید بتوان دلیل آن را کمبود بانک موی بیمار توضیح داد. از طرف دیگر ، بیمار ممکن است از بقیه موها خیلی راضی نباشد. در نتیجه ، او ترجیح می دهد به جای استفاده از بقیه کاشت مو ، از روش دیگری استفاده کند. HRT برای این گروه از بیماران توصیه می شود. این روش به بانک موی بیمار نیاز نخواهد داشت. زیرا پزشک یک بانک موی 100٪ طبیعی معرفی می کند که بسیار شبیه جنس و رنگ موی بیمار است. تکنیک HRT از لحاظ کاشت مو از نظر کاشت مو تفاوت اساسی دارد و به اسکارهای ایجاد شده برای پیوند پیوند احتیاج ندارد.

 



زنان به همان اندازه مردان مستعد ریزش مو هستند. بنابراین گاهی اوقات به کاشت مو نیاز دارند. این را می توان از طریق روش HRT انجام داد. در این حالت کاشت مو به دو روش انجام می شود که عبارتند از:

    پزشک کراتین گیاهی را به پوست سر بیمار می مالد تا موهای کاشته شده را با استفاده از روش HRT در پوست سر جذب کند. در نهایت این موها توسط پوست سر بیمار جذب می شوند.
    پزشک ابتدا موهای بیمار را اسکن کرده و سپس ریشه موهای وی را با استفاده از دستگاه های دیجیتال و تعیین مقاومت ریشه ها بررسی می کند تا الگو و الگوی ریزش مو تعیین شود. کاشت مو به روش HRT بدون کوتاه شدن مو انجام می شود که با تأیید پزشک با قفل های طبیعی با چگالی بالا بر روی سر بیمار ثابت می شود. در نهایت ، موهای کاشته شده کاملاً مطابق با موهای طبیعی بیمار است. بنابراین تشخیص موهای ترمیمی برای دیگران غیرممکن است.

نحوه کاشت مو با استفاده از روش HRT
کاشت مو به روش HRT به سه روش انجام می شود. موهای طبیعی حاصل را می توان در زیر پوست کاشت. در روش دیگر می توان مو را بر روی پوست قرار داد و در روش دیگر می توان پیوندها را در کنار مو با تراکم کم قرار داد. هنگامی که فردی کاملاً موهای خود را از دست می دهد و طاسی بیش از حد پیدا می کند ، پزشک ممکن است موها را در زیر پوست یا روی پوست قرار دهد. اما وقتی موها نازک می شوند ، بهتر است موهای کنار موهای فعلی کاشته شوند. بیمارانی که از این روش استفاده می کنند شاهد هستند:

کاشت موی زیبا با خط رشد طبیعی
    نیازی به مراجعه بیشتر نیست
    تصویب رسمی این روش توسط وزارت بهداشت
    امکان انجام در بیماران مبتلا به آلوپسی و سوختگی

یکی از مهمترین مزایای این روش عدم نیاز به از بین بردن موهای طبیعی بیمار است که باعث کاهش زمان کاشت مو و افزایش سرعت جراحی پزشک می شود. آنها همچنین مراقبت هایی را که بیمار باید پس از درمان انجام دهد کاهش می دهد. از طرف دیگر ، به دلیل ریزش موهای بیمار ، به احتمال زیاد گرافت های کاشته شده نیز پس از مدتی می ریزند. بنابراین استفاده از گرافت های سالم (بدون برداشتن سر بیمار) می تواند از بروز این عارضه جلوگیری کند.

کاشت مو به روش HRT مانند سایر روش های کاشت مو است ، که پس از درمان بیمار می تواند به توالت برود ، موهای خود را شانه کرده و حالت دهد. استفاده از سشوار ، اتو ، واکس ، ژل و غیره محدودیتی ندارد. علاوه بر این ، به درخواست بیمار ، مو با تراکم لازم کاشته می شود و با موهای طبیعی او کاملا سازگار است.
روش کاشت مو FUE

این روش یکی از روشهای جدید کاشت مو است. به تعبیری می توان گفت که این روش تکامل روشهای قدیمی و سنتی مانند روش FUT است.

در این روش لایه فوقانی پوست سر با ظرافت بسیار زیاد از پشت فرد برداشته می شود تا به پوست ، گوشت ، اعصاب و ناحیه گالا آسیب نرساند. از دیگر مزایای این روش این است که خط جای زخم در فرد باقی نمی ماند و بدون درد است و هیچ عارضه ای ندارد ایده آل است.

در این روش می توانیم از 2 تا 3 هزار مورد بگیریم که به طور متوسط ​​نه هزار تار مو است که در صورت لزوم می توان با روش های FUE و SUT ترکیب کرد تا تراکم 14000 تار بدست آید. لازم به ذکر است که با تلفیق این دو تکنیک ، شاهد چگالی بالا و یک خط رشد کاملاً طبیعی هستیم و با پیشرفت علم کاشت مو ، سایر افراد دارای بانک موی کوتاه نیز می توانند موهای کامل و طبیعی داشته باشند.

یکی از مهمترین سوالات کلینیک های کاشت مو این است که کدام روش بهتر است و باید از آن استفاده شود. پاسخ این سوال ساده است. اگر نمی توانید گام درستی بردارید نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک پوشش خوب سرمایه گذاری کنید. زمان عمل کوتاه تر است و موهای بیمار آسیب کمتری می بیند که منجر به کاشت طبیعی تر و تراکم بالاتر می شود.

    اگر بیمار از جراحی می ترسد و بخیه و بخیه نمی خواهد و نگران جای زخم در پشت خط بخیه است یا به عللی دیگر نمی خواهد FUT باشد ، SUT و FIT روش های مناسبی است.
    اگر بیمار اجازه اصلاح ندهد ، روش FUT مناسب است ، زیرا روش ترکیبی نیاز به تراشیدن کل مو دارد.
    در صورت نیاز به مقدار کمی مو (کاشت ابرو ، سبیل ، ریش و جای زخم) ، روش FIT مناسب است.
     از روش FIT به دلیل ناکافی بودن بانک مو در پشت سر ، معمولاً برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود.
     بیمارانی که پیشانی توخالی دارند و هیچ خط پیشانی از پیشانی ندارند ، مناسب ترین گزینه برای FUT هستند.
     اگر برای یک جلسه مو زیادی لازم باشد ، FUT معمولاً بهتر از FIT عمل می کند و می توان تراکم بیشتری ایجاد کرد.
     زمان کار FIT بیشتر از FUT است. در روش FUT 3 تا 5 ساعت و در روش FIT 10 ساعت و گاهی بیشتر طول می کشد.
    اگر بیمار بانک موی خوبی ندارد یا از بقیه موها راضی نیست ، HRT می تواند روش خوبی برای او باشد. اما ، از آنجا که موهای کاشته شده توسط این روش رشد نمی کنند و محدودیت هایی مانند موارد ذکر شده در بالا را ایجاد می کنند ، استفاده از این روش به پذیرش عواقب توسط بیمار بستگی دارد.

عوارض کاشت مو
امروزه جراحی کاشت مو زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده و به آنها کمک می کند تا جوانی و نشاط خود را بازیابند. همه این افراد که در گذشته موهای خود را از دست داده اند اکنون می توانند با استفاده از کاشت مو روند ریزش مو را معکوس کنند. کاشت مو یک راه حل ایده آل برای مردانی است که بدنبال چهره های جوان تر و جذاب تر هستند و همچنین برای خانم هایی که می خواهند کاشت ابرو یا مو انجام دهند. نگرانی در مورد عوارض جانبی کاشت مو یا مشکلاتی که می توانند ایجاد کنند طبیعی است. انتخاب یک مجموعه مناسب از کاشت مو با تجربه و انجام آن با تکنیک های بروز و همچنین پیروی از توصیه ها و دستورالعمل های پزشک پس از جراحی می تواند احتمال عوارض را تقریباً به صفر برساند و نتیجه مطلوب را صد در صد تضمین کند. معمولاً متخصصین در کلینیک های کاشت و زیبایی پس از مطالعه دقیق علت ریزش مو ، بهترین برنامه درمانی را ارائه می دهند و فواید و عوارض آن را توضیح می دهند.

عوارض اولیه کاشت مو
    درد: برخلاف تصور بسیاری از افراد ، خطر درد هنگام جراحی کاشت مو بسیار کم است. اما در مورد کاشت مو به روش FUT یا نوار چسب ، بیمار ممکن است در روزهای اول پس از جراحی درد خفیفی را تجربه کند و در شب اول بعد از جراحی برای تسکین درد به مسکن نیاز داشته باشد. اما روش FUE معمولاً حتی در شب اول پس از جراحی دردی ایجاد نمی کند.
    سکسکه: ممکن است عجیب به نظر برسد اما سکسکه از عوارض جراحی کاشت مو است که از چند ساعت تا چند روز بعد از جراحی ادامه دارد. اگر سکسکه بیش از دو یا سه روز ادامه داشته باشد ، بیمار باید با پزشک خود تماس بگیرد تا به دلیل دوز بالای دارو در روش های سنتی و رایج ، داروهایی برای رفع سکسکه تجویز کند.
    خارش: یکی از رایج ترین عوارض بعد از کاشت مو ، خارش نواحی آسیب دیده پوست سر به روش های سنتی FIT و FUT است. خراشیدن سر در چهار روز اول پس از جراحی می تواند عواقب بسیار بدی داشته باشد و منجر به آسیب به پیوندهای تازه کاشته شده شود. خوشبختانه شدت خارش پوست سر پس از کاشت مو معمولاً بسیار کم است و در بیشتر موارد به هیچ درمانی نیاز ندارد. در واقع ، مرطوب نگه داشتن ناحیه حساس روی پوست سر با کمک مرطوب کننده های پوست اغلب می تواند خارش پوست را تسکین دهد. با این حال ، اگر خارش پوست سر بسیار شدید باشد و بیش از چهار روز طول بکشد ، باید برای تجویز پماد موضعی استروئید موضعی با پزشک خود مشورت کنید.
    خونریزی: کاشت مو ، چه با استفاده از FUE و چه با استفاده از نوار ، معمولاً در ناحیه اهدا کننده پوست سر انجام می شود تا فشار کمی به ناحیه وارد شود. با این کار خطر خونریزی پس از کاشت مو به حداقل می رسد. پس از کاشت مو ، ممکن است خونریزی در ناحیه اهدا کننده یا گیرنده پوست سر وجود داشته باشد. در صورت بروز این خونریزی ، معمولاً می توان با استفاده از گاز استریل و فشار آرام چند دقیقه روی سر ، خونریزی را متوقف کرد. اگر خونریزی با چند بار فشار دادن روی پوست متوقف نشد ، با پزشک خود تماس بگیرید.

لینک اصلی : https://royan.clinic/

تعداد بازدید از این مطلب: 641
موضوعات مرتبط: مقالات جدید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : music pack
تاریخ : شنبه 14 فروردين 1400
نظرات

منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید