کاشت مو به روش Fut + قیمت، مزایا و معایب روش
موزیک پک دانلود بهترین آهنگ های روز ایران
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فیلم و سریال و موسیقی و آدرس music-pack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 15
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 63
:: بازدید هفته : 110
:: بازدید ماه : 880
:: بازدید سال : 3672
:: بازدید کلی : 10565
کاشت مو به روش Fut + قیمت، مزایا و معایب روش

اگر چه ریزش مو یکی از بدترین معضلاتی است که انسان ممکن است با آن مواجه شود اما کاشت مو کلینیک رویان سلامت یکی از روش های بسیار مناسب برای جایگزینی موی از دست رفته خواهد بود تا طاسی درمان شود. فرق SUT با روش FIT در نحوه برداشت مو می باشد در روش قدیمی FIT به وسیله پانچ مو ها برداشت میشد اما در روش SUT به وسیله دستگاه میکروموتور برداشت انجام می شود که احتمال مرگ گرفت ها پایین آمده و کاشت بهتری انجام می شود. در روش SUT نیز از این تکنیک برای برداشت فولیکولها استفاده میشود به همین جهت روش SUT را نیز میتوان در زمرهی جدیدترین و پیشرفتهترین روشهای کاشت مو قرار داد. در این روش برداشت مو به صورت یک نوار باریک از ناحیه پشت سر انجام شده و سپس محل این برش ترمیم شده نشانه ای از آن باقی نخواهد ماند. در نتیجه، در روش FUE پزشکان می نوانند برای برداشت مو ناحیه اهدا کننده بیشتری را داشته باشند. در این سنین ریزش مو شدت میگیرد، بنابراین نتیجه پیوند مو بهتر با ماندگاری بالاتری خواهد بود.

از ناحیه تناسلی صحبت کنیم.

رنگ مو هم فاکتور مهمی در انجام عمل کاشت مو به حساب میآید، افرادی که رنگ مویی نزدیک به رنگ پوستشان دارند به خاطر کنتراست کمتر، نامزدهای بهتری برای انجام این روش هستند. به دلیل عدم زیان دهی طلا در مواقع تماس با پوست، ساختار طبیعی مو و فرم پوست مودار را از بین نمی برد. به همین دلیل بر این شدیم تا در این مطلب در مورد کاشت مو از ناحیه تناسلی صحبت کنیم. چرا که در عمل کاشت مو به جای احتمالات، باید با « قطعیات » سر و کار داشته باشیم. در این روش موها به صورت دسته ای برداشته شده و سپس در محل مورد نیاز با ایجاد سوراخ در پوست کاشته می شود. کاشت مو به روش BHT به روشی گفته میشود که بجای برداشت مو از ناحیه پشت سر از موهای بدن مانند سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و یا هرجای بدن که بتوان از آنجا مو برداشت کرد به روش پانچ مو را برداشت میکنند و در قسمت مورد نیاز موی برداشت شده را کاشت میکنند. برداشت می شود و بر روی سر وی عمل کاشت انجام می دهند. در این روش بوسیله پانچ از ناحیه پشت سر و همچنین در مواردی بالای گوش برداشت مو انجام می شود و سپس بوسیله پانچ در ناحیه مورد نظر پیوند زده می شود.

بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان چیست ؟

یکی از خوبی های این روش این است که در آن نیاز به تراشیدن موهای سر نمی باشد، دیگر ویژگی این روش سرعت بالا در کاشت مو است. این روزها کاشت مو اغلب به دو روش FUTو FIT انجام می شود که در همین بخش به توضیح آنها خواهیم پرداخت. بعد از اینکه فولیکول های مو به مناطقی که موها کم پشت شده اند پیوند داده می شود، مدت زمانی طول می کشد تا پوست بهبود یابد. این روش هم مانند روش فوق، به تنهایی برای عزیزانی که سطح کم پشتی موهای سرشان زیاد است کاربردی نیست و برای اینکه به تراکم مناسبی دست یابند حتما باید از ترکیب این روش و روش FUT استفاده کنند که به ترکیب این دو روش به اصطلاح روش ترکیبی یا Combination یا Combo می­گویند. پیشنهاد ما به شما هموطنان عزیز این است که اگر تصمیم به کاشت مو دارید، نخستین قدم برای شما یافتن یک جراح باتجربه و مجرب است تا بتوانید به نتیجه رضایت بخش دست یابید.

بدین ترتیب با انتقال ریشه های سالم تر مو می توان به نتایج موفق تری دست یافت. بله کاشت مو دائمی است و از آنجا که موهای مورد نیاز از موهای پشت سر که به ریزش مقاوم هستند برداشته می شوند مانند موهای پشت سر ریزش بسیار کمی دارند. تفاوت کاشت مو برای خانمها و آقایان در چیست؟ کاشت مو برای همه افراد مناسب نیست. امروزه بهترین راه درمان موهای ازدست رفته شما استفاده از کاشت مو طبیعی است، که این عمل درنواحی مختلف بدن بویژه در ناحیه سر انجام می شود. اگر شما هم زندگی در ترکیه را انتخاب کرده اید، حتما نام این مراکز به گوشتان خورده است. در پایان ده مرکز برتر کاشت مو در ترکیه را به شما معرفی می کنیم که قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی برای این کار ارائه می نمایند. کاشت مو سر زندگی شما را عوض می کند! کلینیک کاشت مو آریا با استفاده از متد روز دنیا کاشت مو طبیعی را به بهترین شکل ممکن برای شما هموطنان ارجمند انجام خواهد داد، ما همواره یکی از پیشگامان در این صنعت بوده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دانش متخصصین خود مشکل ریزش موی شما را به صورت دائم رفع خواهیم نمود.



تعداد بازدید از این مطلب: 597
موضوعات مرتبط: مقالات جدید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : music pack
تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید